• Jln Pupuk Teluk Kalong, Kemaman
  • Tel: 09-863 3605

DITC Anjur Seminar Untuk Tingkatkan Khidmat Pelanggan di Terengganu

KEMAMAN – Darul Iman Training Centre telah menganjurkan Seminar Khidmat Pelanggan 2019 di DITC pada 30 Oktober 2019. Seminar ini dihadiri oleh pelbagai agensi kerajaan, syarikat GLC dan swasta antaranya kakitangan-kakitangan Pejabat-pejabat Khidmat Masyarakat, Paya Bunga Hotel, Duyong Marina Resort, PERTIMA, EPIC dan KOPERAT.

Sesi seminar dikendalikan oleh pakar perunding dan jurulatih terkenal, Tn. Hj Shahrul Azrin Aziz dari Global Partner Solutions Sdn Bhd. Beliau merupakan jurulatih bertauliah HRDF, NLP (Malaysia) dan Lego® Serious Play® (Denmark).

Seramai 40 peserta memenuhi Bilik Seminar DITC setelah sesi Seminar Khidmat Pelanggan tertutup yang turut diadakan untuk kakitangan DITC pada 29 Oktober 2019.

Seminar diakhiri dengan Majlis Perasmian Penutup yang disempurnakan oleh En. Mohd Shuhaimi Embong, CEO DITC.

Tular